Ως πρωτοπόρος στη βιώσιμη ανάπτυξη και στα συστήματα θέρμανσης και ψύξης, η Daikin ξεχώρισε ως μία από τις κορυφαίες ιαπωνικές εταιρείες που χρησιμοποιούν νέες ψηφιακές τεχνολογίες για την εξέλιξή τους.
Η Daikin, διακεκριμένη για τις συνεχείς καινοτομίες της στα είδη θέρμανσης, στα συστήματα κλιματισμού, στην επαγγελματική ψύξη και στα συστήματα υψηλής ποιότητας για κατοικίες αλλά και για επαγγελματικούς χώρους, κατέκτησε ένα μοναδικό προβάδισμα.
Tο Υπουργείο Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας της Ιαπωνίας καθώς και το Χρηματιστήριο του Τόκιο, ανέδειξαν την Daikin ως τη μάρκα Ψηφιακού Μετασχηματισμού (DX) για το 2020.
Για το 2020, επιλέχθηκαν συνολικά 35 εταιρείες Ψηφιακού Μετασχηματισμού (DX) μαζί με 21 αξιοσημείωτες εταιρείες που λειτουργούν βάσει του Ψηφιακού Μετασχηματισμού (DX) από όλους τους κλάδους της βιομηχανίας.
H Daikin στηρίζοντας τη βιωσιμότητα και την ανάγκη για ολοένα και καθαρότερο αέρα, κάνει χρήση τεχνολογιών διαδικτύου IoT (Internet of Things) αλλά και συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης (AI) για την παροχή κορυφαίων υπηρεσιών κλιματισμού, παρέχοντας λύσεις άριστης ποιότητας θέρμανσης και ψύξης για τον καταναλωτή. Αποτελεί έναν από τους κύριους άξονες της εταιρείας στο στρατηγικό σχέδιο διαχείρισης Fusion 20.
H εταιρεία έχει δημιουργήσει την πλατφόρμα με CRESNECT, που σε συνεργασία με ένα αριθμό άλλων εταιρειών, χρησιμοποιεί τα δεδομένα των κλιματιστικών για να ερευνήσει πως μπορεί να βελτιώσει την παραγωγικότητα μέσα σε ένα χώρο εργασίας, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην καλή υγεία των εργαζομένων με παροχή καθαρού αέρα. Συγκεκριμένα, το πρώτο project με την ονομασία Point 0 Marunouchi, πραγματοποιήθηκε πέρυσι υποδεικνύοντας τις ιδανικές συνθήκες, για το γραφείο του μέλλοντος.
Άλλες δράσεις της Daikin περιλαμβάνουν τη δημιουργία του Πανεπιστημίου Τεχνολογίας Πληροφοριών της Daikin, μιας επιχείρησης συνδρομητών στην Αφρική που επιτρέπει στους χρήστες να πληρώνουν μια ημερήσια συνδρομή, μέσω μιας εφαρμογής smartphone, που να υποστηρίζει λύσεις που θα βοηθούν τους μηχανικούς του σέρβις να λαμβάνουν σωστή καθοδήγηση και συμβουλές από ειδικούς, σε απομακρυσμένες περιοχές.
Στηριζόμενη στη σημαντική αυτή διάκριση της Daikin, η CEO Daikin Hellas Χριστίνα Αντωνίου ανέφερε: «Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός (digital transformation) αποτελεί μία από τις τρείς βασικές στρατηγικές της Daikin Ελλάς – μαζί με την εμπειρία πελάτη και τη βιώσιμη ανάπτυξη – στην πορεία μεταρρύθμισης της εταιρίας μας. Η ψηφιακή τεχνολογία είναι ουσιαστικά το μέσο που θα μας βοηθήσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας καλύτερες, μοναδικές εμπειρίες συνεργασίας/πώλησης και θα στηρίξει τις ενέργειές μας για πιο βιώσιμες λύσεις στο δρόμο μας για έναν κόσμο carbon neutral.»